środa, 21 maja 2014

Szczotko, szczotko, hej, szczoteczko, o, o, o!

Ząbkowanie - brzmi tak niewinnie.
A ja cierpię! Muszę gryźć!

Ten włochaty kocyk niestety nie wydaje mi się zbyt smaczny :(

... ale Ty, drogi czytelniku, wyglądasz dziś bardzo smakowicie! 

Aaaaaaammmm!

Nie bójcie się, nie zjem Was!
Przynajmniej nie teraz. Dostałam szczoteczkę do zębów, żeby masować sobie dziąsła.

Nie chcę na to patrzeć!

Tak, rośnie nam idealna córeczka mamusi i tatusia,
która szczotkuje zęby dziesięć razy dziennie.

Poczekamy, zobaczymy.

Czy Panna Klara zademonstruje nam jak prawidłowo myć zęby?

Skoro już zjadła wszystkie rozumy, to musi teraz wyszczotkować zęby!

No więc mycie zębów wygląda tak:

... ooo... chyba tak to się robi...

... aaaalbo tak?...

Klaro, przyznaj, że potrzebujesz pomocy starszego brata!

No pewnie, Jaśku! Przecież wcale nie jestem taka idealna, na jaką wyglądam.

Możesz się o tym sam przekonać, gdy naiwnie kładziesz się obok mnie...

... a ja, z szelmowskim uśmieszkiem...

... masuję dziąsła Twoją małżowiną uszną! Sesese!

Wam też nie odpuszczę!
Strzeżcie się usznego skrytożercy!


2 komentarze:

  1. Basiu śliczne fotki,ale mając takie słodkie modele .......Pięknie, dużo zdrówka życzę wszystkim.Pozdrowienia z Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Modele słodkie rzeczywiście, słońce też tak pięknie świeciło, że fotki wyjść musiały :) My też Ci Ciociu życzymy zdrowia i mam nadzieję, że pogoda u Was też taka piękna :)

      Usuń