sobota, 26 maja 2012

Prezent na Dzień Matki

Przeżywam dziś mój drugi Dzień Matki. Dostałam z tej okazji prezent :) Jasiek wygrał konkurs organizowany przez Szkołę Rodzenia Koala, do której chodziliśmy. Dołączył do grona Absolwentów Koali i jako jeden z trojga maluszków został nagrodzony zaproszeniem na warsztat "Zdrowe Żywienie Niemowląt i Małych Dzieci"!  Bardzo się cieszę, bo pewnie sama nie wybrałabym się na ten warsztat, a Jaś mi go sprezentował i zmotywował tym samym do rozwoju i stania się bardziej świadomą mamą (chociaż ostatecznie głównie to on będzie czerpał korzyści z wiedzy, którą tam zdobędę - cwaniaczek ;))



Co?? Wygrałem konkurs?! Wow, pierwszy raz w życiu coś wygrałem, ale fajnie :)
Takie mądrale jak ja wiedzą jak się urządzić!

Od rzeczy typu "załatwianie prezentów na Dzień Matki" mam po prostu swoich ludzi.

A tak na marginesie to co oni mogą ciekawego powiedzieć na temat żywienia niemowląt?

Przecież od dawna wiadomo, że najlepszym pożywieniem dla takich spryciarzy jak ja jest...

... kukurydziane cygaro!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz