poniedziałek, 30 lipca 2012

Historia pełna słów

Helloł!
Oto historyjka z cyklu komiksowego. Zazwyczaj nasze komiksy składają się ze zdjęć Jaszka opatrzonych komentarzami, których autorem niby-jest Jaś. Dawniej trochę irytowały mnie takie zabiegi i nie lubiłam, gdy mamy podszywały się pod swoje dzieci, a teraz robię to samo :/
Dziś załączam niepełny komiks, czyli bez podpisów. Historyjkę już wymyśliłam, nietrudno o to przy bogatej mimice Jasia, od razu nasuwają mi się różne myśli i zdania, które mógłby wypowiedzieć. Ciekawe czy Wam też i o czym, Waszym zdaniem, Jaś dzisiaj mógłby opowiedzieć... :) Podopisuję podpisy pod pikczersami później, papa :*

Hello!

Chciałbym pozdrowić wszystkich, którzy czytają ten blog.

Wiem, że mieszkacie w bardzo różnych miejscach...

Część z Was mieszka na prawo ode mnie,

a część na lewo.

O nie! Znów pomyliłem kierunki - mam to po mojej mamie.

Nieważne! Przesyłam ciepłe pozdrowienia w cztery strony świata.

Wiedzieliście, że mój blog został obejrzany aż 4932 razy?

A o tym, że zaglądają tu mieszkańcy różnych krajów?

Asia i Marie-Sylvie z Francji,

Ula z Wielkiej Brytanii, Monika z Włoch,

 a nawet Ewa z odległej RPA, 

oraz mieszkańcy USA, Rosji, Holandii, Hiszpanii i Niemiec.

Tere-fere, jestem sławny na cały świat!

Jednak woda sodowa nie uderzyła mi do głowy na tyle, bym zapomniał o moich rodakach!

Jestem naprawdę zdziwiony, że tak wielu z Was chce się czytać nasz blog!

Przesyłam więc buziaki moim najwierniejszym czytelniczkom - obu Babciom,

a także Ciociom: Ani, Dagmarze, Ewie, Asi, Basi, Irence, Becie, Pani Mirce, Asi i wszystkim innym ciociom i wujkom.

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz