piątek, 1 lutego 2013

Janek jest eko!

Wczoraj mieliśmy wizytę kontrolną u ortopedy w Prokocimiu. Pan doktor po zbadaniu Jasia powiedział, że na jego oko kręgosłup wyżarty niegdyś przez gronkowca teraz się wyprostował, bo Jaś się rusza normalnie i nie ma garba niczym Quasimodo, ale kontrolnie i pro forma i tak na wszelki wypadek zrobił Jaśkowym pleckom zdjęcie RTG i wyszło na nim, że kręgosłup jest nadal wygięty i trzeba zrobić tomografię, żeby zobaczyć, jak poszczególne struktury są pokrzywione, jak zagrażają rdzeniowi i czy da się przewidzieć, jak będzie to się zmieniać. Także trochę głupio. No i za tydzień mamy kolejną wizytację w Prokocimiu, tym razem na oddziale XIV, czyli Immunologii, bo Jasiek miał na ostatniej kontroli w październiku niskie poziomy przeciwciał i musimy sprawdzić, czy mu te wszystkie Ig-cośtam powzrastały. Za dwa tygodnie logujemy się natomiast na oddziale obok (XV - ortopedia) i dzień później będzie tomograf z wenflonem, usypianiem i głodowaniem (czytaj: beeeeeeee).


Wczoraj za to, że byłem dzielny w szpitalu, dostałem ten oto wiatrak.

Od razu  wiedziałem, do czego go użyję:

do zasilenia mojego bolidu.

Z racji tego, że jutro jest 2 lutego i należy rozebrać szopkę...

... uznałem, że to ostatni moment...

... aby piesek z szopki się przejechał moim eko-wehikułem!

Pośpiesznie pobiegłem z pieskiem do auta...

(zauważcie, jak sprawnie chodzę na zaledwie dwóch kończynach)

... usadowiłem pieska w aucie...

... myślę, że nie było mu zbyt wygodnie, ale w moim aucie wygoda nie jest istotna :)

... najważniejsze jest tanie paliwo i bycie eko!

To dzięki temu wiatra... tzn. dzięki tej turbinie powietrznej zaoszczędzę na prądzie i sile mięśni!

Ależ ta turbina ma moc!

Może ciocia Asia kiedyś skonstruuje dla mnie taki wielki, brokatowy wiatrak?
 A <<TUTAJ>> filmik. Btw, ogłaszali już nominacje do Oskarów? Bo czekamy z niecierpliwością na to, że wybiorą nas na kandydata do statuetki w kategorii najlepszy film nieanglojęzyczny (lub chociaż najlepszy aktor pierwszoplanowy).

2 komentarze:

  1. Powiedzialabym ze jest to moj ulubiony post gdyby nie wiesci o kolejnych badaniach Jaska. Ponysl na brokatowe turbiny WIATROWE (nie powietrzne ;) ) bardzo kreatywny. Eko zapedy Jasia i naped bolida jak najbardziej popieram!!!

    OdpowiedzUsuń