czwartek, 2 lipca 2015

Wielki KOMBAK

Pewnym krokiem wkraczam do waszych internetów!
Dzień dobry!

Żeby podkreślić wyjątkowość sytuacji,
stylizację do dzisiejszego wpisu wybierałam samodzielnie.

Chciałam wyglądać tak ślicznie jak ten kwiatuszek...

... i udało mi się!

Postanowiłam stworzyć oryginalny mix motywów: kolej niezelektryfikowana na śpiochach-fraku plus
zawadiacko zamotana chustka w stylu oksfordzkim plus futrzana kufajka zdarta żywcem z polarnego misia.

Efekt końcowy przeszedł moje najśmiejsze oczekiwania...

... jednak moja mama nie jest jeszcze gotowa na modowe rewolucje
i przebrała mnie w coś bardziej klasycznego.

Nie zna się, tyle wam powiem.

Jeszcze tylko szesnaście lat, cztery miesiące i 19 dni i będę pełnoletnia!

I będę się stroić jak mi się będzie podobało.

Phi!

Już to widzę. Myślisz, że wraz z osiemnastką rodzice przestają się wtrącać w życie dzieci?

Jaka z Ciebie... idealistka, siostro.

Idealistka... jeżeli to słowo  oznacza tyle co "idealna istotka"...

To rzeczywiście jestem idealistką, tak jak i Ty!

7 komentarzy:

  1. At last!!! Welcome back! A Klara moglaby zalozyc osobnego bloga o modzie! Stylizacja godna Jean Paul Gaultier lub poznego Lagerfeld'a!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klara to prawdziwa kreatura mody, conajmniej na miarę Coco - always ahead of her time!

      Usuń
  2. Czy Pani JKB zawsze musi być najpierwsza w umieszczaniu komentarzy !? W każdym razie też się bardzo cieszymy z kombaku i to w tak szykownym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciocia Asia zawsze na posterunku! My też się cieszymy :)

      Usuń
  3. No nareszcie Basieńko bardzo się cieszę ,że znów widzę Twoje dzieciaczki .Po wizycie nawet nie mogę znaleść słów aby skomętować po prostu są cudowne .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście skomentować ....

      Usuń
    2. :) no to wszyscy się cieszymy :) dzięki :)

      Usuń