czwartek, 8 października 2015

Kiedyś mi powiesz, kim chcesz być

Dziś mija cztery lata od narodzin Jasienia.

Tak bardzo się z tych narodzin i z niego cieszę, że aż napiszę post :D jak świętować, to z przytupem!
I, niczym w telewizyjnym koncercie życzeń, dedykuję mojemu synowi tę oto piosenkę (tylko Jasiek, z tym psem to niekoniecznie ;)):











Lubicie antyki?
To tutaj na doczepkę pradawne, nadgryzione zębem czasu zdjęcia i filmiki moich dzieci (w fazie późny oskar/ wczesna panda, długo przed nastaniem ery wiewiórek/ krecików):


Pandy to zwierzęta cudowne, bo wielofunkcyjne -
tutaj służą mi za pas do rajtek.

A tu panda przydała się modelowo do umodelowania modelu z modeliny.

Pandy czasem z powodzeniem mogą zastąpić człowieka -
np. panda musi się przebrać w ludzką piżamkę i iść spać,
 a człowiek ma w tym czasie wolne i może figlować pól nocy.


Klarciu, coś się nie udzielasz w tematyce tak Ci drogiej.
Nie próbuj nikogo zwieść pozorną obojętnością - jedziemy razem na tym wózku miłośników pand!

Czy na tym blogu aktywny ma być tylko Jan Klóczefski?

Panie, wychyla się pan, to pan ma.
Siedź pan cicho, to będzie pan miał święty spokój.

Jak można być cicho, gdy miłość do pand rozpala moje serce
(a kaloryfer ich futra)?!


Filmiki sprzed (prawie) roku. Jacie.
Rozpędzeni
Rozśmieszacz
Motor Mięska
Gadu-gadu Miniklary
Uciekające kurczaki

Mam nadzieję, że uda mi się dogonić siebie i że nadrobię zaległości na tyle, by móc wrzucać świeższe kąski.

3 komentarze:

  1. A tort byl na urodziny? Czekoladowy? Happy birthday Janie Kloczefski!

    OdpowiedzUsuń
  2. A tort byl na urodziny? Czekoladowy? Happy birthday Janie Kloczefski!

    OdpowiedzUsuń
  3. No Basieńko nareszcie ja już straciłam nadzieję ,że znów będę mogła tu zaglądać .No i przestałam na chwilę a tu niespodzianka .Jankowi życzę przede wszystkim dużo zdrówka i spęłnienia marzeń tych najfajniejszych....spóznione ale szczere życzenia pozdrawiam całą rodzinkę .

    OdpowiedzUsuń