poniedziałek, 3 września 2012

Jaś jest dziki, Jaś jest zły

Mamusiu, wstawaj!

Maaaaaaaaaaaaaaaaaamo!

Chciałem Ci pokazać, co ostatnio odkryłem...

No więc wiesz z pewnością, że istnieją różne niebezpieczne zwierzęta...

...są krokodyle i rekiny...

I ja też jestem niebezpiecznym stworzonkiem!

Pewnie mi nie wierzysz...

To zaraz Ci udowodnię!

Zanim się zorientujesz..

... ten aparat będzie mój!

Łaps! Moje!!!

O-oł. Nie udało mi się :(

Uciekam przed kompletnym blamażem.

O nie, ale się wygłupiłem.  Nie jestem chyba tak dziki, jak myślałem :( 

Chyba że...

Znam jeszcze jeden sposób na demonstrację swej siły!

Nie wiem czy mama się nie rozpłacze ze strachu jak to zobaczy.

Taaaa, to będzie coś naprawdę dzikiego.

Tylko żeby mnie po tym nie zamknęli w klatce  napisem UWAGA GROŹNY JAŚ.

I żeby nie wypuszczali mnie w nocy na dwór, żebym stróżował z pieskami.

Chociaż... mogłoby być zabawnie :) byłbym jak Mowgli albo Remus i Romulus!


Filmy dla osób o mocnych nerwach znajdują się TUTAJ i TUTAJ. Jaś udaje tygrysa i jest w tym całkiem przekonujący :)


                     Tygrys

"Co słychać, panie tygrysie?"
"A nic. Nudzi mi się."
"Czy chciałby pan wyjść zza tych krat?"
"Pewnie. Przynajmniej bym pana zjadł."

                                     Jan Brzechwa


p.s. po opublikowaniu tego posta Jasiek dostał propozycję dubbingowania Lorda Voldemorta, Cruelli de Mon i Kapitana Haka ;)

6 komentarzy:

  1. Pragne doniesc ze Jas sie coraz bardziej podobny do swojej mamy robi! I to nie tylko pod wzgledem swej tyrgysiej walecznosci! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama się bardzo cieszy, Jaś - niekoniecznie ;) a tata na pewno zaprzeczy!

      Usuń
  2. Aha, tak wogole to ja wiem czemu Jasiu wydaje dzwiek tygrysa - tak jak Calvin, rozmawia ze swoim Hobbes'em: http://sites.duke.edu/jdharris2/files/2010/06/calvin_tiger.gif

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jeszcze dodam ze ciesze sie widzac rozowe autko na filmie! Dumna jestem z tej "gender-mixing toy" (albowiem auto, lecz jednak rozowe! ;)). Nastepna zabawka: tygrys.

    OdpowiedzUsuń
  4. 29 year-old Administrative Officer Winonah Borghese, hailing from Lakefield enjoys watching movies like Nömadak TX and Acting. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione. Widok na strone wydawcy

    OdpowiedzUsuń