sobota, 27 października 2012

Co ze mnie wyrośnie?

Moi bliscy często zastanawiają się, kim będę w przyszłości.

Gdy widzą mnie np. z lampą, o razu przepowiadają mi karierę elektronika.

Jak kopnę piłkę, to znak, że będę piłkarzem.

Moja historia chorób mówi jasno - patrzycie na przyszłego lekarza. I księdza!

Jak się zamyślę - na pewno będę filozofem.

Jak sobie podśpiewuję - na pewno będę piosenkarzem.

Jak zrobię siku poza pieluchę - na pewno będę strażakiem!

Podsumowując, czeka mnie kariera człowieka renesansu.

Jak słyszę te wszystkie przepowiednie dotyczące mojej przyszłości...

... nucę sobie TĘ OTO piosenkę, a z autorem tekstu się wybitnie utożsamiam!

TUTAJ znajduje się filmik ze mną w roli głównej. Jaką karierę można mi z niego wywróżyć? Odpowiedzi przysyłajcie pocztą. Na autorów najciekawszych listów czeka nagroda w postaci zapasu przyprawy Kucharek na cały rok oraz weekendowy pobyt dla dwóch osób na dworcu autobusowym w wybranej losowo miejscowości! Zapraszam!

4 komentarze:

  1. Ja wiem! Zglaszam do konkursu nastepujaca propozycje: Jas bedzie partenerem w tancu Betty Boop! http://www.youtube.com/watch?v=uESaiqAX-SY
    jest tam nawet na tym filmie taki maly chlopczyk z Betty, ktory jezdzi - nomen-omen - na drewnianym koniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za zgłoszenie i podziwiamy za odwagę! Nie wszyscy są tak bohaterscy - mieliśmy już propozycję od Babci Jasia, że wygląda on na filmie na przyszłego szewca, bo chodzi bez butów. Babcia jednak nie złożyła formalnie swego zgłoszenia, bo bała się, że wygra i będzie musiała przyjąć naszą wspaniałą nagrodę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to oznacza ze wygralam przyprawe Kucharek i pobyt na dworcu? Jesli tak to na jakim? Mam nadzieje ze to Warszawa Centralna! (mam takie mile wspomnienia z tego dworca...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile nikt inny się nie zgłosi, to tak! Losowanie dworca jeszcze się nie odbyło, ale trzymam kciuki żeby nie wypadło na olkuski!

      Usuń