czwartek, 1 maja 2014

Witamy na pokładzie, Tomi!

Cześć. Nie przerażajcie się, nie jestem bratem Klary i Jasia,
chociaż jestem z nimi blisko spokrewniony.

Mam na imię Tomek i niedawno wyszedłem z brzucha Cioci Ani.
Nie jestem jednak pewien, czy to był dobry krok...

Oj Tomku, wiem co czujesz!
W brzuchu było ciepło i miło, stałe dostawy jedzenia, o nic nie trzeba było się martwić.

Już nie będę jedynym wnuczusiem Babci Gosi!! Łeeee!

Chłopaki, uspokójcie się!

Tutaj potrzeba damskiej ręki :) na szczęście posiadam takową, a nawet dwie!

Pojawienie się na świecie nowego dziecka to wielki szok, wielka zmiana,
ale jeszcze większa radość!

Wyobraź sobie Janku, co by było, jakby nas nie było. 

Straszna wizja.

No więc zrozumcie, chłopaki, że mimo różnych niewygód i problemów codzienności...

... dar życia jest niewysłowienie piękny i cenny.

Czekam na brawa.

Klaruuu... Nie bądź za mądra, bo...

... jeszcze Ci ta wielka głowa kiedyś uprzykrzy życie!

Ale, swoją drogą, odnajduję jakieś ziarnko prawdy w Twoich słowach.

Wiedziałam, że im zaimponuję.
Muszę starać się na wszystkie sposoby, w końcu jestem jedyną dziewczyną w tym gronie.

No i co, Tomku? 

Przekonaliście mnie! Nie wracam do brzucha Mamy!
Zostaję i mam nadzieję, że będziemy się razem świetnie bawić na tym świecie!

Super. To rośnij szybko, bo potrzebujemy trzeciej osoby do gry w głupiego Jasia!


4 komentarze:

  1. aż zazdroszczę babci Gosi takich ślicznych wnusiów ,że o wnuczce przez grzeczność nie wspomnę .Trzymajcie się cieplutko i rośnijcie zdrowo, byle by nie za szybko tak fajnie być dzieckiem.Pozdrowienia dla caaałej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! A można wiedzieć od kogo mamy pozdrowic rodzinke? :)

      Usuń
    2. A ja pozdrawiam spod Wrocka ,mama dała mi adres i wpadam tu dosyć często.Lubię te twoje zapiski Basiu.A twoje dzieciaczki są rewelacyjne niech zdrowo rosną.No i pozwolą Wam się wyspać.A Jasiu to jak mój Tomek z tymi samochodami ,ja miałam to szczęście ,że samochodów było mało .Pozdrawia ciocia.

      Usuń
    3. Ojej, ale fajnie, że Ciocia - imienniczka Jasia tu zagląda :) Dzięki za miłe słowa. No, w dziedzinie motoryzacji jestem teraz ekspertem, a tych aut tak dużo, że ciągle spotykamy jakieś nieznane. Aż się czasem zniechęcam ;) Pozdrawiamy też!!

      Usuń