piątek, 10 października 2014

Czerwono i złoto już w lesie! Bo jesień! Już jesień!

Komentarz Janka na widok swojego odbicia w lustrze:
"koniec świata!".

Klara włazi gdzie wzrok nie sięga.

Buba i Bobo jadą autem.

Bobo i Buba pracują.

Janku, po mam siedzieć z Tobą w szafie?

- Jak to - po co? To jest praca. Każda praca się opłaca.

Janek codziennie jeździ do pracy do szafy,
zabiera ze sobą pudełko z rodzynkami, 10 autek, misie, no i siostrę.

Pożeracz niewieścich serc grasuje w Wysowej Zdrój.

Tu czaruje i zabawia damy rozmową.

Córusia tatusia.

Córusia mamusi.

Jasień w szpitalu w Katowicach
(kardiologia, wyniki ok, więcej opiszę później, jeśli mi się uda).

Janek chodzi do przedszkola!!! Napiszę na ten temat więcej później - I hope!



Klara w zeszłą niedzielę zrobiła kilka samodzielnych kroczków. Niestety nie da się jej zmusić, żeby przeszła sama. Moje nieudane próby uchwycenia dwunożnej Kjajisy do zobaczenia tuuu: Dzieci chodzą.

5 komentarzy:

  1. Basieńko ale Ci te dzieciaczki szybko rosną.Klara już duża panienka a Janek już chodzi do pracy będziesz miała fajnie .A tak serio to super te twoje skarby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ciociu! Rzeczywiście rosną jak szalone, Janek ma już chyba taki rozmiar buta jak ja kiedy szłam do komunii :) a po Klarze widać wielkie zmiany z dnia na dzień. Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Janko Hipster na tym pierwszym zdjeciu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It takes a lot of effort to look like you don't care :)

      Usuń
    2. "I don't do fashion, I AM fashion" Coco Chanel

      Usuń