piątek, 21 listopada 2014

Uśmiech proszę!

Hej, Maluszku. Dzisiaj nauczę Was podstaw modelingu.

O-oł.

Najpierw coś przekąszę, bo jeszcze za chwilę się dowiem,
że mam jeść tylko sałatę i żuć gumę!

Dobra, moi drodzy, robimy zdjęcie, uśmiech!
Cheeeeeeeeese!

Patrzcie na mnie i róbcie jak ja!

No nie! Załamka! Oni nic nie kapują!

Widzę, że muszę tu zacząć pracę u podstaw.

Moi drodzy, ludzie mają buzie. Buzia ma kąciki.
Kąciki unosimy i powstaje uśmiech.

Zakodowały to sobie Wasze główki?

Klarciu, Ty słyszysz co Twój brat opowiada?

On uczy najradośniejsze dzieci świata uśmiechania się.
Buehehe!

Kolejna próba - uśmiech proszę!

Klara widzę załapała, ale Ty, Tomaszu... Nic nie rozumiesz!

No to co my mamy zrobić?

Ja Was zaraz nauczę! Jak Wam literkę "N" wytargam z gazetki,
to ze strachu zrobicie wszystko, co Wam karzę!

Tomciu, skoro nie czaisz bazy, to ja coś wymyślę,
byle tylko Jasiek nie pokazał nam tej literki.

Sfotoszopujemy Ci uśmiech krokodyla. Może nikt się nie zorientuje,
że Twoja szczęka nie ma jeszcze aż tylu zębów.

Czy nie jestem genialna?

Czy nie jesteście zwariowani?

Z kim ja pracuję?!


2 komentarze:

  1. Już widać że odwiedziła was babcia Gosia bo i czasu więcej i maluszki pojawiły się na tapecie.Tak trzymać ,pozdrowionka dla wszystkich i uśmiech na buziach niech pojawia się jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha no tak, prawda! Bez babci trudno chociaż chwilę wygospodarować, żeby coś tu naskrobać. I mam straszne wyrzuty sumienia, że tak rzadko piszę! Pozdrawiamy też :

    OdpowiedzUsuń